۹ تیر ۱۳۹۳، ۹:۵۰

ورزشکاران اعزامی به المپیک نانجینگ هفته آینده معرفی می‌شوند

ورزشکاران اعزامی به المپیک نانجینگ هفته آینده معرفی می‌شوند

فهرست شانزده نفره ورزشکاران کاروان اعزامی ایران به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان حداکثر تا یکشنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای حضور در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان که به میزبانی نانجینگ چین برگزار خواهد شد، شانزده ورزشکار ایران در 9 رشته موفق به کسب سهمیه شده‌اند که همه آنها از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) نیز تایید شده است.

این در حالی است که وضعیت صاحبان سهمیه‌های کسب شده برای المپیک نانجینگ در تمام رشته‌ها نهایی نیست. در برخی از رشته‌ها ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شده عازم مسابقات خواهد شد اما در برخی دیگر از رشته‌ها فدراسیون مربوطه باید ورزشکار یا ورزشکاران موردنظرش را به تعداد سهمیه‌های به دست آمده معرفی کند.

در هر صورت یکشنبه هفته آینده (15 تیرماه) آخرین فرصت برای کشورها جهت معرفی ورزشکاران‎شان برای حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ است. به گفته اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، حداکثر تا این زمان اسامی 16 ورزشکار ایران هم برای اعزام به نانجینگ اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای 25 مردادماه تا 6 شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود. تکواندو (دو سهمیه مردان و یک سهمیه بانوان)، کشتی فرنگی (دو سهمیه)، وزنه‌برداری (دو سهمیه)، والیبال ساحلی (دو سهمیه)، شنا (دو سهمیه)، دوومیدانی (دو سهمیه)، جودو (یک سهمیه)، سوارکاری (یک سهمیه) و تیراندازی (یک سهمیه بانوان) رشته‌هایی هستند که کاروان ایران در آنها صاحب نماینده خواهد بود.

کد خبر 2322033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha